hijab: Hi Gabo si riferisce ancu à a cupertura, ma hè generalmente utilizatu per riferite à u foulard di e donne musulmane.I foulard Hijab venenu in diversi stili è culori, chì sò più cumuni in u mondu sanu.In l'Occidenti, Hijab, u più cumunimenti utilizatu da e donne musulmane, in generale copre solu i capelli, l'arechje è u collu, ma a faccia hè nuda.

niqab: Nikabo hè un velu, chì copre quasi tutta a faccia, lascendu solu l'ochji.In ogni casu, un ochju separatu pò ancu esse aghjuntu.U nikab è u foulard currispondente sò purtati à u stessu tempu, è sò spessu purtati cù u burqa neru, chì hè più cumuni in l'Africa di u Nordu è u Mediu Oriente.

burka: Buka hè u burqa più strettu.Hè una tappa chì copre a faccia è u corpu.Da a testa à i pedi, ci hè di solitu solu una finestra di griglia in l'area di l'ochji.Buka si trova comunmente in Afganistan è Pakistan.

Al-amira: Amila hè divisu in dui parti.L'internu hè un picculu cappellu chì avvolge a testa, di solitu fattu di cuttuni o di tela blended, è l'esternu hè una sciarpa tubulare.Amila hà scupertu u so visu, attraversò e spalle, è copre una parte di u so pettu.I culori è i stili sò relativamente casuale, è si trovanu soprattuttu in i paesi di u Golfu Arabicu.

Shayla: Shaira hè una sciarpa rettangulare chì hè impannillata intornu à a testa è posta nantu à e spalle o tagliata.U culore è u vestitu di Shaira sò relativamente casuale, è una parte di i so capelli è u collu pò esse esposti.Hè più cumuni in i paesi d'oltremare.

khimar: Himal hè cum'è un mantellu, ghjunghje sin'à a cintura, chì copre completamente i capelli, u collu è e spalle, ma a faccia hè nuda.In i zoni tradiziunali musulmani, assai donne portanu Himal.

chador : Cadore hè un burqa chì copre tuttu u corpu, cù a faccia nuda.Di solitu, un picculu foulard hè purtatu sottu.Cadore hè più cumuni in Iran.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021