In Malesia, u 60% di a pupulazione crede in l'Islam.Nta l'ultimi anni, ci hè stata una crescita di a dumanda di "moda moderata" in Malesia.A chjamata "moda moderata" si riferisce à u cuncettu di moda specificamente per e donne musulmane.E Malaysia ùn hè micca u solu paese chì hà sperimentatu una tale tempesta di moda.Hè stimatu chì u valore di u mercatu glubale di a "moda moderata" hà righjuntu circa 230 miliardi di dollari in u 2014, è hè previstu di più di 327 miliardi di dollari americani da 2020. Più è più donne musulmane sceglienu per copre i so capelli, è a so dumanda di foulard. cresce ogni ghjornu.

In altri paesi di maghjurità musulmana, assai donne portanu ancu hijabs (foulard) in risposta à l'istruzzioni di u Quran chì l'omi è e donne devenu "coperte u so corpu è frenà".Quandu u foulard hè diventatu un simbulu religiosu, hà ancu cuminciatu à diventà un accessori di moda.A crescente dumanda di moda di foulard da e donne musulmane hà creatu una industria in boom.

Un mutivu impurtante per l'aumentu di a dumanda di foulard di moda hè chì i tendenzi di vestiti più conservatori sò emersi in i paesi musulmani in u Mediu Oriente è in l'Asia meridionale.In l'ultimi 30 anni, parechji paesi islamici sò diventati sempri più cunsirvatori, è i cambiamenti in a duttrina sò naturalmente prughjettatu nantu à u prublema di vestiti di e donne.
Alia Khan di u Cunsigliu Islamicu di Design di Moda crede: "Questu hè di u ritornu di i valori tradiziunali islamici".U Cunsigliu Islamicu di Design di Moda hà 5000 membri è un terzu di i diseggiani venenu da 40 paesi diffirenti.In u mondu, Khan crede chì "a dumanda di (moda moderata) hè enormu".

Turchia hè u più grande mercatu di cunsumatori per a moda musulmana.U mercatu indonesianu hè ancu crescente rapidamente, è l'Indonesia vole ancu diventà un capu mundiale in l'industria di a "moda moderata".


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021